Assalammualaikum , 
dah lama rasanya tak update blog . jari jemari pun rasa kaku je nak menulis . tapi aku nak jugakjugak tulis . hehe ;D . even line kat sungai bertek ni lembab lah gile -,- tapi aku tabahkan hati nak jugak update entry nie .

Actually, mengapa aku lama tak update blog is because baru baru nie aku sibok g jenjalan sama sini . almaklumlah aku ngah menganggur sekarang nie . nak tau aku pegi mana ?? k firstly aku g jumpa MY BOYFRIEND kat seremban . hehe . aku sangat2 lah happy dapat jumpa dengan si dia nie . maklumlah kitorang jarang jumpa . so bila dah dapat jumpa rasa cam bes sangat lah kan :) first g main bowling tapi aku tak main segan2 dgn kwn2 dea . huhu . so aku just duduk n rkam si dea main bowling . leh wat kenang kenangan . hehe . then first time aku tengok wayang dengan si dia . actually nak sgt tgk cita DARKEST HOUR :( tapi si dia geli plak tgk cite seram2 camtu . so aku pun mengalah then kitowang pun sepakat nak tgk cerita SHERLOCK HOLMES . pada mulanya agak membosankan tapi lame lame kelakar plak cite nye . lagi kelakar bile tgk si die ketawa :) sejuk hati . hehe . eh dah2 jgn over sgt ;D haha . then pas tgk wayang kitowang just hang around the terminal . dah abes pusing pusing kitowang gi CITY PARK pulak . time to feed the kebulur fish . haha . tapi tak feed dorang pun actually . kuang >O< . haha . just jalan2 sambil pimpin tgn around the park . dah penat makan angin n perit pun dah muncet kitowang main LAYANG LAYANG plak . wow . memang bes giler sebab si dia memang pandai menaikkan layang layang angry bird 2 sehingga mencapai ranking ke 3 perhaps :D haha . memang tinggi giler layang layang tu terbang n si dia cakap kalau nak tinggi macam tu ADO BACO EA (baca dgn loghat n9 yo ) :D haha kelakar lah awak nie bie . 2 yg buat aku syg giler ngn mamat nie.hehe. 
ok abes cite pasal dating dengan my cyg nie . kalau nak cita sampai habis , malam kismas taun depan pun tak abes kan . tapi yg aku happy sgt si dia buatkan keychain nama kitowang :) n die belikan aku pokok cactus n pink tshirt . itu si die beli mase pergi cameron dulu ngn kawan2 die :) ape2 pun tengs sayang :)


* cantik kan :)) 



* eh eh bulatnya mata kita O_o hehe


* awak memang tinggi . tak dapat dinafikan lagi :D


* gediknye die buat DUCK FACE ;D nasib kite tak buat . hehe 


alamak aku macam dah tak larat je nak tulis entry ke due :( nanti2 lah . mata dah ngntok :( takat nie dulu ye korang . law nak tau lagi mane aku pergu sepanjang musim pengangguran aku nie, tunggu ! haha . next time plak tulis . skunk dah ngntok . time to sleep . good night MALAYSIA :0 assalammualaikum :)